Wola Krzysztoporska dnia 05.09.2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 14.000 euro określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (ze zmianami) tj. nie podlega przepisom tej ustawy.
Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Woli Krzysztoporskiej
adres: ul. Szkolna 6 , 97-371 Wola Krzysztoporska
godziny urzędowania: poniedziałek- piątek 7:30 15:30
strona internetowa: www.gops-wola.pl
Nazwa postępowania: Przeprowadzenie prelekcji z zakresu wizażu.
I. Prelekcje realizowane są w ramach projektu ”Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Wola Krzysztoporska” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II. Zajęciami będą grupowe i objętych będzie nimi 22 uczestników projektu.
III. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w ilości 30 godzin wg następującego programu:
Lp. | Zakres tematyczny |
1. | Jak zadbać o wygląd |
2. | Rady dotyczące ubioru |
3. | Autoprezentacja |
4. | Zasady wizerunku |
Szklenie powinno przedstawiać zagadnienia skierowane do kobiet oraz do mężczyzn. Powinno zawierać elementy praktyczne.
IV. Szkolenie odbędzie się w dni robocze wg harmonogramu: 5 dni szkolenia x 6 godzin zajęć każdego dnia.
V. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia ciepłych posiłków w każdym dniu zajęć .
VI. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w Woli Krzysztoporskiej.
VII. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wszystkich pozostałych obowiązków opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania
VIII. Wymagany termin wykonania zamówienia: 01.10.2012 – 20.12.2012 r. – po 2 spotkania w miesiącach październiku i listopadzie oraz 1 spotkanie w miesiącu grudniu.
IX. Oferty należy składać w GOPS w Woli Krzysztoporskiej, ul. Szkolna 6, pok. nr 3 do dnia 17.09.2012 r. godz. 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2012 r. o godz. 12:05 w GOPS w Woli Krzysztoporskiej, ul. Szkolna 6 pok. nr 3.
X. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą spełnienie następujących warunków:
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował należycie co najmniej 2 szkolenia w zakresie wizażu dla co najmniej 10-osobowych grup osób w wymiarze co najmniej 20 godzin każde.
2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował salą wykładową do przeprowadzenia zajęć w miejscowości Wola Krzysztoporska,
XI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy :
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1.
2) Wykaz usług szkoleniowych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie – załącznik nr 2.
3) Oświadczenie o dysponowaniu salą wykładową – załącznik nr 2
4) Oświadczenie potwierdzające , że zgodnie z treścią art. 20 ust 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (DZ.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) Wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej – załącznika nr 2.
XII. Kryteria wyboru ocen i ich znaczenie: cena 100%. Oceniane będą jedynie oferty Wykonawców, którzy składając stosowne dokumenty wykażą spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
XIII. Osobą uprawnioną do kontaktu z oferentami jest Danuta Markiewicz tel. 044 6163284 w.18, danuta.markiewicz@wola-krzysztoporska.pl.
ZAŁĄCZNIK NR 1. WZÓR OFERTY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Woli Krzysztoporskiej
adres: ul. Szkolna 6 ,
97-371 Wola Krzysztoporska
OFERTA
Odpowiadając na zapytanie ofertowe dotyczące Przeprowadzenia prelekcji z zakresu wizażu oferuję wykonanie ww. zamówienia za cenę brutto:
……………………………………………………………
słownie złotych: ………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………….…..………………,
w tym ciepłe posiłki: 22 osoby x 5 dni x jedn. cena brutto ……… =……………….…
na warunkach opisanych w treści zapytania ofertowego i zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego.
Nazwa i adres WYKONAWCY :
…………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP …………………………………………………………
REGON …………………………………………………………
Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać ewentualną korespondencję:
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Strona internetowa Wykonawcy :
……………………………………………………………………………
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym:
……………………………………………………………………………………………………………
numer telefonu: (**) …………………………………………………………………
Numer faksu: (**) …………………………………………………………………….
e-mail ……………………………………………………………………………………….
………………………., dn. _ _ . _ _ . _ _ _ _ r. …………………………………………………………….
Podpis osób uprawnionych do składania świadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz pieczątka
ZAŁĄCZNIK NR 2. OŚWIADCZENIA
l.p. | Nazwa Wykonawcy | Adres Wykonawcy |
|
OŚWIADCZENIA WYKONAWCY
1. Wykaz wykonanych usług
Oświadczam, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowałem następujące usługi:
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Całkowita
wartość brutto usługi w PLN |
Termin realizacji |
Ilość osób przeszkolonych |
Nazwa Zleceniodawcy | |
Data
rozpoczęcia |
Data
zakończenia |
|||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
Do niniejszego wykazu dołączono dokumenty potwierdzające, że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie.
2. Oświadczenie o dysponowaniu salą wykładową.
Oświadczam, że na potrzeby realizacji niniejszego będę dysponował salą wykładową w miejscowości Wola Krzysztoporska.
3. Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych.
Oświadczam, że zgodnie z treścią art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U.08 Nr 69 poz. 415 z późniejszymi zmianami) jestem wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej tj. Wojewódzki Urząd Pracy w …………………………………………… pod nr ……………..
……………… /
………………. |
…………………………………….. |
Miejscowość / Data | Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do podpisania niniejszej oferty w imieniu Wykonawcy(ów) |
(UWAGA : Treść oświadczeń należy wypełnić . Podpisanie oświadczenia bez wypełnienia miejsc do tego przeznaczonych będzie traktowane przez Zamawiającego jako nie złożenie wymaganego dokumentu i nie wykazanie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.)
ZAŁACZNIK NR 3 WZÓR UMOWY
UMOWA NR : ……………………………..
zawarta w dniu …………..r. w Woli Krzysztoporskiej pomiędzy:
Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Woli Krzysztoporskiej, ul Szkolna 6 , 97-371 Wola Krzysztoporska, NIP 7712527055, REGON 592152330, reprezentowanym przez kierownik Danutę Markiewicz, zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym,
a………………………………………….., zwanym dalej Wykonawcą,
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759. z późn. zm.) umowę zawarto bez stosowania ww ustawy.
Treść umowy:
§ 1
1. Przedmiotem umowy jest: przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego prelelcji z zakresu wizażu .
2. Umowa realizowana jest w ramach projektu ”Aktywizacja społeczno-zawodowa na terenie gminy Wola Krzysztoporska” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
3. Oferta wykonawcy oraz treść zapytania ofertowego będącego podstawą przeprowadzonego postępowania w celu wyłonienia Wykonawcy stanowią integralną część umowy i warunki w nich określone obowiązują strony umowy.
4. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje i warunki do należytego wykonania zlecenia.
§2
1. Umowa obejmuje przeprowadzenie zajęć grupowych dla 22 osób – uczestników projektu.
2. Wymagany termin przeprowadzenia szkolenia: 01.10.2012 – 20.12.2012 r., po 2 spotkania w miesiącach październiku i listopadzie oraz 1 spotkanie w miesiącu grudniu.
3. Miejsce szkolenia: ul…………………nr…..Wola Krzysztoporska.
§3
Podstawą przeprowadzenia zajęć będzie przekazany przez Zamawiającego imienny wykaz osób skierowanych na zajęcia.
§4
1.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować następujący program szkolenia
Lp. | Zakres tematyczny |
1. | Jak zadbać o wygląd |
2. | Rady dotyczące ubioru |
3. | Autoprezentacja |
4. | Zasady wizerunku |
Szklenie powinno przedstawiać zagadnienia skierowane do kobiet oraz do mężczyzn. Powinno zawierać elementy praktyczne.
2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian w programie szkolenia może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego.
§5
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
- Wykonania zamówienia zgodnie ze szczegółowym harmonogramem ustalonym z Zamawiającym w dniu podpisania umowy. Zmiana harmonogramu może nastąpić jedynie z ważnych względów za zgodą Zamawiającego.
- Wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, dbanie o prawidłową realizacją zawartej umowy,
- Indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie systematycznej oceny poszczególnych uczestników i zwiększenia pomocy wobec osób mających trudności w procesie nauczania,
- Informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestników szkolenia na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania.
- Prowadzenia listy obecności na zajęciach i dziennika zajęć i dostarczenie ich kopii do GOPS w Woli Krzysztoporskiej w terminie 5 dni od zakończeniu szkolenia
- Przeprowadzenia ankiet dotyczących jakości i przydatności szkolenia i przekazanie ich do GOPS w Woli Krzysztoporskiej w terminie 5 dni od zakończeniu szkolenia
- Wykonywania szkolenia przy użyciu zasobów wskazanych w ofercie. Zmiana zasobów ( sala wykładowa) może nastąpić jedynie na umotywowany wniosek Wykonawcy. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę tylko wtedy, jeżeli wskazane do wykonywania zamówienia zasoby będą spełniały wymogi określone w zapytaniu ofertowym stanowiącym podstawę wyłonienia Wykonawcy.
- Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia ciepłych posiłków w każdy dzień szkolenia.
- Na wszystkich zajęciach (w cenie usługi szkoleniowej ) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Uczestnikom poczęstunek (np. kawa, herbata, zimne napoje, ciastka, paluszki), Wartość tej usługi zawarta jest w cenie szkolenia
10. Wykonawca w cenie szkolenia zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe.
- Jeżeli Wykonawca w toku realizacji szkolenia uzyska dostęp do danych osobowych uczestników szkolenia, będzie zobowiązany do ich przetwarzania i zabezpieczenia na zasadach określonych ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) oraz wg szczegółowych wskazań Zamawiającego. .
§6
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
- kontroli przebiegu i efektywności szkolenia oraz frekwencji uczestników.
- kontroli warunków realizacji szkolenia, w szczególności zastosowania przez Wykonawcę zasobów określonych w jego ofercie.
- rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie nienależytego wykonywania jej postanowień przez Wykonawcę,
- w przypadku ustalenia podczas kontroli nieprawidłowości (nienależytego wykonywania zlecenia, nieprawidłowych warunków sali wykładowej) Zamawiający ma prawo żądać zmiany osoby prowadzącej szkolenie lub/i miejsca prowadzenia szkolenia (sali wykładowej) a Wykonawca zobowiązany jest do uczynienia zadość żądaniu zamawiającego.
§7
1. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom szkolenia dyplom/certyfikat spełniający wymogi informacyjne dotyczące współfinansowania szkolenia ze środków EFS.
2. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu kopię protokołu egzaminacyjnego, imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie z wynikiem pozytywnym, imienny wykaz osób, które szkolenia nie ukończyły, nie zdały egzaminu końcowego, bądź do egzaminu nie przystąpiły, po jednym egz. zaświadczenia/świadectwa oraz dyplomu dotyczący ukończenia szkolenia (ewentualnie potwierdzone kserokopie). Wszystkie dokumenty opracowywane przez Wykonawcę winny zawierać logo UE, PO KL, Wojewódzkiego Urząd Pracy, a ich wzór powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego
3. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy informacji i emblematów /plakatów/ dot. realizacji szkolenia współfinansowanego ze środków UE, a Wykonawca zobowiązuje się do ich umieszczenia w miejscach przeprowadzanych szkoleń
§8
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl, i wprowadzania aktualizacji na temat prowadzonego szkolenia nie rzadziej niż raz w miesiącu.
§9
1. Strony ustalają następującą cenę brutto za wykonanie zlecenia :…………………….……..
słownie: ………………………………………………………………………………………………………
2. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty ceny umownej na podstawie faktury wystawianej po zakończeniu szkolenia i przedłożeniu wszystkich dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
3. W odniesieniu kalkulacji ceny umownej, strony ustalają, że składnik wynagrodzenia za usługę szkoleniową – zapewnienie ciepłych posiłków – zostanie wypłacony wykonawcy za rzeczywistą liczbę ciepłych posiłków zapewnionych Uczestnikom Projektu, w tym zakresie zmianie ulec może wynagrodzenie całkowite za realizację umowy ( np. w przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu).
4. Należność Zamawiający ureguluje przelewem na konto Wykonawcy …………………………
5. Terminy płatności określa się w następujący sposób:
– 30 dni od daty otrzymania faktury wystawionej po zrealizowaniu szkolenia i sporządzeniu protokołu odbioru.
§10
1. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować poniesienie kosztów:
1) ciepłych posiłków, w oparciu o potwierdzenia odbioru posiłków,
2) zajęć przeprowadzonych z uczestnikami projektu przedkładając wraz z fakturą kopie list obecności i dzienników zajęć.
2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć inne niż wymienione w ust. 1 dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie zamówienia.
§11
1. Wykonawca zapłaci kary umowne Zamawiającemu:
a) za wadliwe lub nienależyte wykonywanie umowy w wysokości 10 % wartości całkowitej umowy, o której mowa w § 9 ust.1., w szczególności w przypadku stosowania do realizacji szkolenia zasobów niezgodnych z ofertą, (kara umowna zostanie wypłacona Zamawiającemu na podstawie protokołu z kontroli przeprowadzonej na podstawie §6 umowy, stwierdzającego nieprawidłowości, lub w innym przypadku ustalenia przez Zamawiającego wad w wykonywaniu umowy, na wezwanie Zamawiającego w termie 14 dni od daty jego otrzymania); kara za wadliwe wykonywanie umowy może być zastosowana po każdym przypadku wykrycia przez Zamawiającego nieprawidłowości w wykonywaniu umowy.
b) niezależnie od kary przewidzianej w pkt a) – za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 20% wartości całkowitej umowy, o której mowa w § 9 ust.1 (Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku jej nienależytego wykonywania, w szczególności w przypadku kolejnego stwierdzenia nieprawidłowości podczas kontroli wykonywanych na podstawie §6 umowy).
c) za opóźnienie w wykonaniu umowy – 0,3 % całkowitej wartości umowy za każdy dzień opóźnienia.
2. Zamawiający zapłaci wykonawcy karę umowną za odstąpienie przez Wykonawcę od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego w wysokości 20% wartości całkowitej umowy, o której mowa w § 9 ust. 1 oraz uiści wynagrodzenie za zrealizowaną część umowy.
3. W razie opóźnienia w zapłacie należności Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty ustawowych odsetek.
4. Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych.
5. Wykonawca wyraża zgodę na potracenie kary umownej z należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
§12
1. Osoba odpowiedzialna za kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego: ……………
2. Osoba odpowiedzialna za kontakty z Zmawiającym po stronie Wykonawcy : ……………..
§13 Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
§14
W sprawach nieuregulowanych umową obowiązują przepisy ustawy kodeks cywilny.
§15
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający : Wykonawca: